storkvadrat.blogg.se

SANDRA

norsborg

Publicerad 2015-07-29 22:34:53 i Inredning, Inspo, Tips,

Äntligen en soffa i min smak! Denna goding nedan kommer ifrån Ikea och landar i butik i Augusti. Jag är lite impad över konceptet och funktionerna på denna skandinaviska design. 


Soffan kommer att komma i olika utföranden, både form och färg mässigt.  Med finurliga finesser så som "fickor" på sidorna av armstöden, där du enkelt kan förvara tidningar eller varför inte alla fula fjärrkontroller man har liggandes på bordet. Även färgglada dragkedjor kan läggas till och som vanligt kommer soffan i olika färgutföranden. Detta är fina NORSBORG. 

Soffans komfort är mjuk och bekväm. Lite högre armstöd och något som vi alla behöver, slittålig klädsel! Är detta en tio poängare? Jag hoppas det! Var kommer ni hitta mig i Augusti? Liggandes i en NORSBORG, känna och klämma på denna fina soffa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela