storkvadrat.blogg.se

SANDRA

it´s time to break this ...

Publicerad 2015-08-03 15:55:45 i Everyday me, Min dotter,

Precis som rubriken lyder så är det dax att berätta varför det varit så tyst här på bloggen. Detta kommer säkerligen som en chock för vissa och kanske inte för andra. Efter 7 år av skratt, glödje, lycka, bråk, tårar och hjärtekross ska jag och min sambo dela på oss. Vi har haft det väldigt tufft de senaste åren och klarar inte att ta oss igenom allt för att bli ett par igen. Vi har båda utvecklats och växt så mycket sedan vi träffades när vi var 14 & 16 år. I nu läget bor vi fortfarande ihop och diskuterar nästa steg som kommer bli att sälja huset förmodligen. Väldigt tråkigt men vi är vänner och kommer att ta oss igenom detta fint utan att Olivia ska komma till skada. Olivia är nummer ett i alla lägen oavsätt vad. Jag har velat skriva ut om detta här så länge men våra nära och kära måste få veta innan hela världen. Nu vet ni hur det ligger tilll, jag kommer bli mer aktiv här och det känns bra att kunna vara ärlig och skriva hur det faktiskt ligger till i mitt och min dotters liv just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela